27 października 2015

Administracja Linux

Zdalna i fizyczna administracja serwerami pracującymi pod kontrolą Linux / Unix.

Nieodzowną częścią dobrze funkcjonującego biznesu jest infrastruktura IT, czyli  całokształt zagadnień, sprzętu, oprogramowania i działań związanych z przetwarzaniem informacji wewnątrz firmy, oraz udostępnianej i odbieranej z otoczenia biznesowego. Od tego jak sprawny jest to system, jak szybko następują reakcje w przypadku problemów, na ile jest on zdolny podążać za potrzebami przedsiębiorstwa w szybko zmieniającej się rzeczywistości technicznej, od tego zależą możliwości wzrostu firmy a przynajmniej zachowania jej stabilnej pozycji.

Nasza propozycja, to – przestań martwić się o kwestie techniczne. Bez względu na to jak duża jest Twoja firma, jak dużą odpowiedzialność chcesz nam przekazać, i jakie warunki postawisz – podejmiemy się kompleksową administracji serwerów oraz sieci opartych o system Linux / Unix. Działamy w ramach zespołu specjalistów IT z ugruntowaną wiedzą techniczną, popartą certyfikatami oraz wieloletnim doświadczeniem.

W pełni kompleksowo zajmujemy się tematem sieci i serwerów Linux. Projektujemy, wdrażamy oraz zarządzamy usługami zainstalowanymi na serwerach Linux / Unix takimi jak:
> doradztwo przy zakupie i modernizacja serwerów dedykowanych pod Linux
> zaawansowany monitoring bezpieczeństwa serwera
> systemy zarządzania użytkownikami
> uruchamianie i nadzorowanie procesów w Linux
> poczta elektroniczna
> dostosowanie oprogramowania
> serwery www
> serwery kopii zapasowych
> serwery aplikacji, również mobilnych
> serwery plików
> usługi katalogowania
> hosting wirtualny
> proxy.

Jako administratorzy Linux / Unix zapewniamy wysoką wydajność urządzeń serwerowych oraz ich bezpieczeństwo.

Stały monitoring i prewencyjne wizyty naszych specjalistów u Klienta umożliwiają minimalizować ryzyko wystąpienia błędów i awarii. Nasza oferta obejmuje:
> systemy ERP,
> obsługę serwerów z Linux,
> usługi programistyczne,
> wirtualizację zasobów informatycznych,
> systemy pracy grupowej,
> systemy poczty i platform komunikacji internetowej,
> systemy obsługi zgłoszeń,
> technologie sieci rozległych,
> audyty bezpieczeństwa systemu informatycznego przedsiębiorstwa,
> systemy bezpiecznego styku przedsiębiorstw z Internetem,
> systemy nadzoru pracy zasobów IT.

Dzięki outsoursingowi zaoszczędzisz wiele czasu swojego i pracowników, co na pewno będzie korzystne dla bilansu zysków firmy. Kolejną niezaprzeczalną korzyścią jest spokój i pewność, że w każdym problemie dostaniesz wyczerpujące wsparcie prowadzące do satysfakcjonującego finału w możliwie najkrótszym czasie – czego pracownicy własnej firmy nie są w stanie zagwarantować, chociażby z powodu konieczności przestrzegania przepisów prawa pracy. Nasz support pracuje 24 godziny na dobę, więc tyle czasu codziennie dajemy Ci na spokojne zajmowanie się innymi ważnymi sprawami firmy.

Jeśli chcesz się upewnić czy Twoje problemy lub sprawy bieżące Twojej firmy mogą zostać załatwione przez naszą obsługę, zapytaj – KONTAKT